Monday, July 27, 2009

Select Editions

很闷啊~~~
没事做~ 写下blog过时间~

对了,早上接到伟茵电话~
说去打羽毛球~我就答应了~
我,嘉儿,伟茵,阿赖,展毅
呵呵,今天伟茵载~ 开心~~
因为终于不用驾车了~ 哈哈
给人载的感觉真爽~

出前,拍了一张照片~ ^^


打球的时候,真的笑死人了~
笑到我饱~
我们是二比二~
他们都不要跟我一组~
因为我乱打~
而且...
我去到哪组,就是那组会输~
哈哈哈哈,很好玩~~



玩到很累下~因为一直笑~
弄到我没有气~
嘉儿就拍了我的丑样~
嗯,大家看看我丑的一面~
(虽然不是正面,可是看起来也很丑)



这张是我们已经打完了~
是时候去吃东西~ ^^
我们去 McD 吃~ 呵呵
回家时,我一直投诉伟茵驾车技术很差~
知道他过后做什么吗?
伟茵停在一边叫我下车~哈哈哈
我就是这样多嘴的啦~

我在很熟的朋友面前很吵罢了~
最最吵是我~
有时他们也会顶不顺我的~
可是也是因为我笑话你们会笑啊~哈哈
只是有时候,我想静静的~
所以当我没出声的时候,他们都会很好奇~
担心我发生了什么事~
呵呵,他们不习惯我没出声的样子~


最近我读一本英文书~
Select Editions


not bad..
i like the story~
and the way they write it~

synopsis:
its about a lawyer, who become a housekeeper
after she lost the 50 milions contract~
after she become a housekeeper
she realize that everything in this world are wonderful
its really better than she trapped in office
work for whole day for 7 days in a week
her life is about to change after she leave her dream
dream that she work out since she was twenty years old
and now its all gone just because one simple mistake
but she more happy to become a housekeeper
there is no stress, no over timed work
and where she find her true love~
(yes, the story is about to begin)
to be continue....


actually i just read half of it~
until the chapter that she find her mr.right
wow, they are so romantic~
always kiss kiss and.....
i'll finish it as soon as possible~
and tell you all about the end of the story~ hehe

thats all for today~
have a nice day ...^^

ouh ouhh, tommorow i have a date~
with someone special.. hehe
so.. wish for the best~
pray for happiness~ ^^